Bel ons voor advies op tel: 023-2052624 of mail naar info@scratchfree.nl

Garantie

Wij verkopen maar 1 kwaliteit, de beste… Elke dag doen wij ons best om onze producten en service te verbeteren. Toch kan het een enkele keer voorkomen dat een toestel toch niet goed blijkt te functioneren. Is dat het geval? Dan kun je er zeker van zijn, dat we dat gaan oplossen! Bovendien geven we je op al onze producten minimaal 2 jaar garantie. Deze garantie doet niets af aan de hieronder vermelde wettelijke garantie.

Op alle producten die je bij ons koopt zit een wettelijke garantie conform de Europese richtlijnen. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij er in alle redelijkheid van mag verwachten. Dit houdt in dat een artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren moet functioneren.

Onze garantie geldt niet op:

  • Schade die is ontstaan door vallen en stoten. Veelvoorkomende oorzaken zijn veelvuldig het stoten/laten vallen van het toestel. Dit kan als resultaat hebben dat het product niet meer naar behoren functioneert.
  • Schade die is ontstaan door druk. Wanneer er een sterke druk op het toestel wordt uitgeoefend, kan schade ontstaan. Denk aan het gaan zitten op je toestel of het dragen van je toestel in een te strakke broek(zak). Hierdoor kan je toestel kromtrekken.
  • Schade door verkeerd gebruik, dit kan schade veroorzaken die aan de buitenkant niet zichtbaar is, maar waardoor een aantal functies niet meer (goed) werken.
  • Schade door water of vocht. Water- of vochtschade kan verschillende oorzaken hebben. Het meest voorkomend is het in contact komen van het toestel met water of een andere vloeistof. Gebruik je je telefoon in een vochtige ruimte, dan kan er ook schade optreden. Denk aan telefoongebruik in de badkamer. Daarnaast kunnen zweet, klamme handen of grote verschillen in temperatuur er ook voor zorgen dat je telefoon niet meer naar behoren functioneert.
  • Schade die is veroorzaakt door kortsluiting van buitenaf. Voorbeelden hiervan zijn blikseminslag of het gebruik van een verkeerde adapter.
  • Een toestel dat vol stof zit.
  • Een toestel dat door een derde partij geopend is, zonder onze goedkeuring.

Klachten

Wij hopen uiteraard dat u tevreden bent over onze producten en onze service, maar bij klachten, vragen en op- of aanmerkingen, vragen wij u contact met ons op te nemen via info@scratchfree.nl, telefonisch: 023-2052624 of via ons Contactformulier. Wij proberen dan zo spoedig mogelijk de klachten, vragen en op- of aanmerkingen naar ieders tevredenheid op te lossen. U krijgt van ons in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

NU TIJDELIJK GRATIS

  • Screenprotector

  • Silicone hoesje

  • Extra Lightning Cable
    *Ter waarde van €39,95

t

WAAROM SCRATCHFREE

STANDAARD ACCESSOIRES

  • USB Adapter

  • Lightning Cable

  • In-ear Oordopjes

  • Simkaart Removal Tool

BEL MIJ TERUG

Hulp nodig of vragen?

Hulp nodig?

Onze klantenservice staat voor u klaar!

Wij zijn bereikbaar van:
Ma t/m Vrij
0900 – 2100 uur

Telefoon

023-2052624

E-mail

info@scratchfree.nl

Chat

~

Veilig betalen